Medarbejderhistorier

På tværs af vores virksomhed og i alt, hvad vi foretager os, er vores mission at gøre livet mere berigende og værdigt for de mennesker, der bruger vores produkter og tjenester. Vores kultur og vores ufravigelige principper – værdighed for personen, tjeneste, integritet og trofasthed – vejleder os i de beslutninger, vi tager, de måder, vi omgås hinanden på, og den måde, vi behandler vores kunder på. Det er de ting, der gør Hollister Incorporated til sådan en fantastisk arbejdsplads.

Læs vores medarbejderhistorier nedenfor for at høre mere om, hvordan det er at være Hollister-medarbejder. Hver enkelt historie indeholder en unik karriereoplevelse, men de afspejler alle sammen, hvor fokuserede vi er på det, vi foretager os, hvordan vi får succes, og hvordan vi udlever vores mission.


Silke

Seniorsalgsrepræsentant, stomi

Hos Hollister er det medarbejderne, der gør en forskel.


Før jeg blev ansat hos Hollister, var jeg sygeplejerske på et hospital i Tyskland, og jeg tog mig af mennesker, som havde gennemgået en stomioperation. I 2006 besluttede jeg efter at have været væk fra arbejdsmarkedet i et stykke tid for at få mine to sønner at foretage en karriereændring for at forbedre balancen mellem mit arbejde og mit personlige liv og få bedre arbejdstider. Jeg blev ansat hos Hollister som salgsrepræsentant, og det passede mig helt perfekt. Som stomisygeplejerske var jeg yderst fortrolig med Hollisters stomiprodukter, og jeg havde et godt indtryk af virksomheden og dens medarbejdere.

Jeg elsker mit salgsjob, fordi hver eneste dag er interessant. Jeg nyder at arbejde direkte sammen med sygeplejersker og læger for at hjælpe dem med at opfylde deres patienters behov med vores stomiprodukter og tjenesteydelser. Det er sjovt at befinde sig på den anden side!

Mine kolleger er en anden vigtig årsag til, at jeg er blevet i virksomheden i mange år. Alle er respektfulde, og vi nyder varme og venskabelige forbindelser med hinanden og med vores kunder. Dette er noget, der virkelig gør Hollister til noget særligt.

I 2016 blev en stilling som seniorsalgsrepræsentant ledig, og min tilsynsførende anbefalede mig til den. Det havde gjort indtryk på ham, hvor engageret jeg var i mit arbejde, og han mente jeg ville passe godt ind som leder. Jeg var stolt over at blive forfremmet og arbejdede hårdt på fortsat at skaffe nye kunder.

Hos Hollister er det virkelig medarbejderne, der gør en forskel. Vores virksomhed har stærke værdier og kulturelle overbevisninger, og vi udlever dem hver eneste dag. Vi arbejder sammen for at hjælpe de mennesker, der bruger vores produkter, med at få et mere givende og værdigt liv. Hollister er også en dejlig arbejdsplads på grund af de mange muligheder. Du kan få en virkelig god karriere, hvis du er åben for nye oplevelser og medbringer dine egne nye ideer. Det har jeg i hvert fald fået!


Vi gør livet mere givende og værdigt