Medarbejderhistorier

På tværs af vores virksomhed og i alt, hvad vi foretager os, er vores mission at gøre livet mere berigende og værdigt for de mennesker, der bruger vores produkter og tjenester. Vores kultur og vores ufravigelige principper – værdighed for personen, tjeneste, integritet og trofasthed – vejleder os i de beslutninger, vi tager, de måder, vi omgås hinanden på, og den måde, vi behandler vores kunder på. Det er de ting, der gør Hollister Incorporated til sådan en fantastisk arbejdsplads.

Læs vores medarbejderhistorier nedenfor for at høre mere om, hvordan det er at være Hollister-medarbejder. Hver enkelt historie indeholder en unik karriereoplevelse, men de afspejler alle sammen, hvor fokuserede vi er på det, vi foretager os, hvordan vi får succes, og hvordan vi udlever vores mission.


Seamus

Research and Development Director, kontinenspleje

Hos Hollister sætter vi handling bag ordene – det er ikke bare tomme ord.


Jeg startede i Hollister som Research and Development Manager for kontinenspleje for ca. fem år siden, fordi jeg fik en enestående mulighed for at skabe et nyt team. Men det, der får mig til at blive, er, at medarbejderne virkelig engagerer sig i virksomheden og hinanden. Det har jeg oplevet mange gange, siden jeg startede i firmaet. Det er den omsorgsfulde kultur, der adskiller Hollister fra de andre virksomheder, hvor jeg har arbejdet. 

Vi har over 600 medarbejdere her i Ballina i Irland, og vi er alle stolte over at være en del af Hollister – stolte over, at det er en uafhængig, medarbejderejet virksomhed, som skaber produkter, der ændrer tilværelsen for de mennesker, der bruger dem. Den stolthedsfølelse betyder, at vi gør vores bedste – vi yder en ekstraordinær indsats. 

Vores produkter er ikke særlig kendte blandt andre end dem, der lider af en af de lidelser, som vores produkter henvender sig til, men de gør en kæmpe forskel for vores kunders liv. Vi har ofte lejlighed til at tale direkte med vores kunder, så de kan forklare, hvad der fungerer, og hvad der ikke gør. Produktets farve, størrelse, struktur og hvordan det ligger i hånden – alt sammen spiller en rolle for kundens følelsesmæssige reaktion. Vi designer produkter, der skal fungere korrekt hver eneste gang og opfylde brugerens følelsesmæssige behov. Hos Hollister arbejder vi for vores kunder hver eneste dag – det gør mig ydmyg.

Vi gør livet mere givende og værdigt